Zondagmiddagconcert 27 mei & 4 juni

Beste mensen,

Van harte willen wij u uitnodigen voor twee bijzondere pianoconcerten.
Het eerste concert is op een mooie Pinksterdag 28 mei en wordt verzorgd door de Italiaanse pianist Leone Monaco.

Het tweede concert is op 4 juni en wordt aangeboden door Andrew Wright, die op die dag 40 jaar wordt en iedereen van harte uitnodigt op dit muzikale feest!
Gedetailleerde informatie over beide concerten is te vinden in de bijgevoegde flyer. We stellen het erg op prijs als u dit bericht doorstuurt naar vrienden en kennissen.

Aanvang beide concerten: 14.30 uur.

Een hartelijke groet,