Zondagmiddagconcert 19 februari

Beste mensen,

Van harte willen wij u uitnodigen voor een wel heel bijzonder zondagmiddagconcert in de Koningkerk, verzorgd door twee pianisten van de buitencategorie: Ellen Corver, hoofddocent piano op het Koninklijk Conservatorium in Den Haag en Andrew Wright, veelgevraagd pianist tot ver over de landsgrenzen en cantor-organist van de Koningkerk.
Het concert begint om 14.30 uur en de toegang is gratis. Dit concert wordt niet uitgezonden. Gedetailleerde informatie is te vinden in de bijlage.

namens de commissie ‘zondagmiddagconcerten'
Wim Keijzer

P.S. Met sterk oplopende energiekosten moet en wil ook een kerkgemeenschap als De Open Hof bewust met energie omgaan. Dat betekent dat de kerkzaal niet apart voor onze concerten wordt verwarmd. Daarom het advies: als u komt, kleed u dan warm aan!!