Zondagmiddagconcert 26 maart

Beste mensen

We zijn nog maar net bijgekomen van een prachtig pianoconcert, of we vragen uw aandacht al weer voor het volgende zondagmiddagconcert. Dat heeft een speciale reden. Op zondag 26 maart wordt de Jerusalem Passion uitgevoerd o.l.v. Hans Matla. Gezien de verwachting dat hier veel belangstelling voor zal zijn, kunt u zich via de website www.muziekindekoningkerk.nl aanmelden. Details over het concert en de aanmeldingsprocedure zijn te vinden in de bijlage.

Een hartelijke groet en, wie weet, tot ziens op 26 maart,
Wim Keijzer,
coördinator 'Muziek in de Koningkerk'

P.S. Met sterk oplopende energiekosten moet en wil ook een kerkgemeenschap als De Open Hof bewust met energie omgaan. Dat betekent dat de kerkzaal niet apart voor onze concerten wordt verwarmd. Daarom het advies: als u komt, kleed u dan warm aan!!
Info: Mocht u geen prijs meer stellen op informatie langs deze weg, dan horen we dat graag. We verwijderen dan uw gegevens uit onze database. Uw gegevens worden alleen gebruikt om informatie over 'muziek in de Koningkerk' te delen en worden op geen enkele wijze gedeeld met derden.
facebook youtube
Email Marketing Powered by MailPoet