Zondagmiddagconcert 28 januari 2024

Van harte wil ik u namens de commissie ‘Muziek in de Koningkerk’ uitnodigen voor het eerste concert in het nieuwe jaar komende zondag 28 januari. Dit concert wordt verzorgd door Prunella Pacey, altvioliste en tante van Andrew Wright, die haar begeleidt op de piano.
Als thema is gekozen voor ‘Lachen en huilen’ met muziek van Franz Schubert, Margot Wright-Pacey en Johann Nepomuk Hummel.

In de bijlage vindt u gedetailleerde informatie over dit concert.

Een hartelijke groet en, wie weet tot zondag.

ps: We stellen het op prijs als u dit bericht doorstuurt naar vrienden en kennissen.