Mail-header-sept2022

Zondagmiddagconcert 25 september

Beste mensen

Het nieuwe seizoen staat op het punt om te beginnen. Een kleine verandering: Aanvang van de concerten is niet meer 12.00 uur, maar 14.30 uur. Het heet daarom ook geen lunchconcerten meer maar 'Zondagmiddagconcerten in de Koningkerk'. In de eerste bijlage kunt u informatie vinden over het eerste concert op 25 september, verzorgd door Andrew Wright. In de tweede bijlage kunt u de complete programmering vinden van het komend seizoen met een korte toelichting bij ieder concert.

We hebben er geen enkel bezwaar tegen als u dit bericht doorstuurt naar vrienden en kennissen.Een hartelijke groet en , wie weet, tot gauw.

De commissie 'Zondagmiddagconcerten in de Koningkerk'

Ali Vermeulen, Andrew Wright, Gert Jan van Steenbrugge, Nelleke Lemckert, Relie de Carpentier, Rita Bakker, Thea en Theo Nijenhuis en Wim Keijzer

ps Mocht u geen prijs meer stellen op informatie langs deze weg, dan horen we dat graag. We verwijderen dan uw gegevens uit onze database. Uw gegevens worden alleen gebruikt om informatie over 'muziek in de Koningkerk' te delen en worden op geen enkele wijze gedeeld met derden.
Foto: concert 26 juni 2022
facebook youtube