Mail-header-sept2022
Beste mensen,

Vorige week kregen jullie algemene informatie over het komend seizoen van 'Muziek in de Koningkerk' met daarbij de aankondiging van het eerste concert op 25 september, verzorgd door Andrew Wright.
Tot onze spijt moeten wij u melden dat dat concert niet kan doorgaan. Andrew is herstellende van een fietsongeluk, is aan de beterende hand, maar kan nog niet op volle kracht spelen. Het concert met precies hetzelfde programma, waarin Brahms centraal staat, is verplaatst naar
6 november, ook om 14.30 uur.

Mede namens de commissie ‘Zondagmiddagconcerten in de Koningkerk’,
Met een hartelijke groet,
Wim Keijzer

ps Mocht u geen prijs meer stellen op informatie langs deze weg, dan horen we dat graag. We verwijderen dan uw gegevens uit onze database. Uw gegevens worden alleen gebruikt om informatie over 'muziek in de Koningkerk' te delen en worden op geen enkele wijze gedeeld met derden.