Zondagmiddagconcert 10 december 2023

Beste mensen

Het is nog maar een paar dagen geleden, dat we konden genieten van een prachtig pianoconcert, verzorgd door Andrew Wright.Toch sturen we nu al een bericht over het volgende concert.Twee goede redenen: Het concert is over ruim een week op zondag 10 december, een Kerst-sing-in verzorgd door het koor Corda Vocale o.l.v. Hans Matla. De tweede reden: We geven u het advies om u aan te melden. De belangstelling voor dit concert is groot. Details over de kerst-sing-in en de procedure van aanmelden kunt u lezen in de bijlage.

Een hartelijke groet,