Opzet zondagmiddagconcerten in een notendop.
De zondagmiddagconcerten vinden in principe plaats op de laatste zondag van de maand, aanvang 14.30 uur. De toegang is gratis. De concerten duren ongeveer  een uur en na afloop bieden we u een hapje en drankje aan, dat alles is kosteloos.

Waarom deze concerten?
We willen als wijkgemeente ‘De Open Hof’ een gastvrije kerkgemeenschap zijn met lage drempels. In deze concerten, de high tea, de huiskamer van Bosshardt en ook in de vieringen, iedere zondag om 10.00 uur, komt deze visie terug. Er zit om meerdere redenen muziek in de Koningkerk!

Informatie
Op deze website is actuele informatie te vinden over de musici en de programma’s van de zondagmiddagconcerten. Ook kunt u programma’s en foto’s van eerdere concerten terugzien onder de knop “archief concerten” en kunt u onder “concert gemist” de meeste concerten ook terugkijken en beluisteren.

Daarnaast zijn we terug te vinden op facebook en in de lokale pers. We stellen het erg op prijs als u familieleden en vrienden uitnodigt mee te gaan naar de concerten.

De commissie ‘Muziek in de Koningkerk’:
Ali Vermeulen, Andrew Wright, Gert Jan van Steenbrugge, Nelleke Lemckert,
Relie de Carpentier, Rita Bakker, Thea en Theo Nijenhuis en Wim Keijzer.