backup voorpagina

Concert gemist

Klik hier

27 november HofstadsJeugdorkest
Op deze laatste zondag van november mogen we het Hofstads Jeugdorkest o.l.v. Marcel Geraeds welkom heten. Het Hofstads Jeugdorkest is een bloeiende vereniging met vijf orkesten en een ensemble voor jonge musici. Dit oudste jeugdorkest van de wereld is opgericht in 1923 en viert dus volgend jaar haar 100-jarig bestaan! We stellen het erg op prijs dat dit orkest bestaande uit meer dan 80 musici, variërend in leeftijd van 14 tot 25 jaar, dit zondagmiddagconcert in de Koningkerk wil verzorgen.

De commissie ‘Zondagmiddagconcerten in de Koningkerk’

Programma 27 novemberWebsite van Hofstads jeugd orkest

Komende concerten

concert thuis mee te beleven via livestream (zie knop op homepage)

27 november 2022

Het Hofstads JeugdOrkest

Het Hofstads JeugdOrkest o.l.v. Marcel Geraeds is in 1923 opgericht. Dit oudste jeugdorkest van de wereld bestaat uit meer dan 80 musici, variërend in leeftijd van 14 tot 25 jaar. Op het programma staat muziek van o.a. Gershwin en Tsjaikovski.
www.hofstadsjeugdorkest.nl

18 december 2022

Kerstconcert

Het Leidschendamse a-capella-koor ‘Cantiamo’ o.l.v. Jeroen Bosman verzorgt het kerstconcert met een gevarieerd repertoire. Naast Nederlandse kerstliederen hoort u bekende en minder bekende kerstliederen uit diverse Europese landen. U wordt een aantal keer uitgenodigd om mee te zingen.
www.cantiamo.online

29 januari 2023

Sietse-Jan Weijenberg, cello

Sietse-Jan Weijenberg is aanvoerder van de cellisten van het Nederlands Kamerorkest.
In dit concert speelt hij samen met Andrew Wright een gevarieerd programma, o.a. een sonate van de Franse componist Gabriël Fauré.